niedziela, 27 lipca 2014

Od Midnight do Draco i o ślubie

Weszłam do jaskini... To co zobaczyłam zdziwiło mnie. Zobaczyłam pudełeczko i wyjęłam wisior zaręczynowy oraz karteczkę. Podeszłam do Draco. Był trochę zakłopotany.
M: Draco
D: ???
M: Tak!
Draco się ucieszył, a ja pocałowałam go. Poszłam do Frinny.
M: Frinna czy udzielisz nam ślubu? (jeżeli nie ma kapłana alfa udziela ślubu ale że alfa bierze ślub
 to beta xD)
F: Żenisz się?!
M: Tak
F: No dobra udzielę
Kupiliśmy obrączki i spotkaliśmy się w katedrze.

-----------------W Katedrze--------------------------
F: Czy ty Draco bierzesz Midnight za żonę i ślubujesz jej miłość aż do śmierci?
D: Tak.
F: Czy ty Midnight bierzesz Draco za męża i ślubujesz mu miłość aż do śmierci?
M: Tak! 
F: A więc ogłaszam was mężem i żoną!
--------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz